پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205050
واکنش تازه نويدکيا به جنجال در برنامه 90
تاریخ انتشار : 1395/03/05 10:20:32
نمایش : 2341
محرم نويدکيا کاپيتان سابق سپاهان از سوءتفاهم پيش آمده در برنامه نود اعلام برائت کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نويدکيا  در برنامه نود در توضيح روند اختلافش با ايگور استيماچ سرمربي کروات اين باشگاه به حضور او در يک شام خصوصي با حضور سردبير ورزش سه اشاره کرد که اين مساله شائبه هايي را در فضاي غيررسمي طرفداري ايجاد کرده اما محرم مي گويد اگر اين جمله را به زبان آورده تنها قصد داشته بگويد استيماچ نبايد اخبار مربوط به اتفاقات تيم را به رسانه ها مي داده است و اين مساله قبل از بازي استقلال به ضرر اين تيم تمام شده است.

 

نويدکيا در ادامه حرف هايش درباره اينکه چرا در برنامه شب گذشته نسبت به همه چهره هاي فوتبالي سپاهان و حتي استان اصفهان موضع گرفته گفت: من در چند ماه گذشته به شدت زيرفشار حملات دوستان بودم و هيچ حرفي در دفاع از خودم به زبان نياوردم اما بالاخره تصميم گرفتم در آخر فصل از خودم دفاع کنم و اين مساله چيز عجيبي نيست. اگرچه واکنش هاي زيادي در پي داشت. هر حرفي که من زدم کاملا حقيقت داشت و من سياست خاصي را براي اين کار در ذهن نداشتم و فقط مي خواستم حقيقت اتفاقات را با مردم در ميان بگذارم. ضمن اينکه من نمي خواهم کسي را در اين فوتبال براي خودم نگه دارم و از ابتدا هم اينطور نبوده و هرگز سرسوزني از دوران حضورم و قهرماني هايم در سپاهان براي مقاصد شخصي استفاده نکردم.

 

کاپيتان سابق سپاهان با اشاره به اينکه به آدم هايي مثل حسين فرکي، حسين چرخابي و ... اطمينان داشته در ادامه گفت: اتفاقات اين مدت به من نشان داد که ديگر در اين فوتبال نبايد به هيچ کس اطمينان کنم.

 

نويدکيا درباره اينکه مشکلاتش با ايگور استيماچ از کي آغاز شده هم گفت: من با استيماچ مشکلي نداشتم و حتي در 5 بازي اول وقتي فقط يک ساعت به من بازي داد کوچکترين اعتراضي به او نکردم اما مسئله من از جايي شروع شد که او قبل از يک جلسه با مديران باشگاه به من و هادي عقيلي گفت اگر به توافق نرسيدم شما هواي تيم را داشته باشيد ولي در پايان جلسه آمد و عقيلي را اخراج کرد در حالي که رفته بود براي رفع مشکلات تيم با مديران صحبت کند. من بارها به آقاي استيماچ گفتم سياست جوانگرايي در سپاهان به ضررش خواهد شد و اين حرف که او مي تواند با نسل عوض کردن در اينجا باقي بماند، يک باور غلط است. از خودش بپرسيد که چقدر گفتم تيم را طوري در زمين بگذار که نتيجه بگيري و آخر سر هم همين طور شد و ايشان به دليل نتايج ضعيف از کار برکنار شدند. در اين مدت خيلي ها من و او را روبه رو هم قرار دادند اما قبل از اتفاقات من هيچ مشکلي با وي نداشتم و حتي در مورد برخي اتفاقات به او هشدار داده بودم.

 

نويدکيا در بخش ديگري از حرف هايش در مورد موضوع قرارداد 2.5 ميلياردي فرکي هم گفت: اطلاعات من کاملا در اين مورد درست است و تازه من آپشن هاي قرارداد حسين آقا را اعلام نکردم چون احساس کردم کار درستي نيست ...

 

او در پايان حرف هايش با تاکيد بر اينکه قطعا اين فصل در يک تيم ديگر فوتبال بازي خواهد کرد ادامه داد: من براي اينکه زمان چهره واقعي ام را نشان بدهد نياز دارم که يک مدت از محيط سپاهان دور باشم تا زمان همه چيز را روشن کند. من اين تصميم را گرفته ام و روي حرف خودم هستم. البته مطمئن باشيد فوتبال به امثال من احتياج ندارد و جاي من در اين فوتبال نيست.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html